Перемога у конкурсі «Українська зірка упаковки 2018»

19 квітня 2018 року в рамках виставки «ПАК ЕКСПО 2018» відбулася церемонія нагородження переможців ювілейного 20-го конкурсу «Українська зірка упаковки». Захід було організовано Клубом пакувальників, журналом «Упаковка» та Київським Міжнародним контрактовим ярмарком (КМКЯ). Цього року журі визначило 14 переможців – це найкращі зразки упаковки українських компаній, впроваджені у виробництво та присутні на ринку.

В номінації «Упаковка для харчових продуктів» був представлений та нагороджений  Лапша кап (замовник – міжнародна мережа fast-healthy ресторанів Salateira).

Упаковка вироблена з високоякісного картону для харчових продуктів та покрита спеціальною плівкою. Конструкція дозволяє не тільки зберігати страви свіжими, але за рахунок верхнього замка запобігає протіканню та пошкодженню їжі, захищає продукт від погодних умов. Упаковка не має стороннього запаху та зберігає всі властивості та смаки запакованих в неї страв. Перфорована відривна стрічка робить ємність  настільки зручною, що дозволяє споживати їжу як в закладах харчування, так і замовляти до офісу та брати її з собою в дорогу. За функціональну концепцію та  сучасний дизайн упаковка Лапша кап отримала додатковий спеціальний диплом від організаторів виставки.

У другій номінації «Упаковка для напоїв» визнання та нагороду отримав двошаровий паперовий стакан FiB Expressive Cup. Це унікальна для України технологія виробництва одноразових стаканів, оскільки в якості другого зовнішнього шару використовуються целюлозний картон з довгих волокон, що дозволяє робити глибокі та різноманітні форми тиснення та надає стакану оригінальний об’ємний вигляд. По цій технології ми можемо виробляти абсолютно різноманітне тиснення, що вигідно відрізняється від стандартних гофростаканів, прив’язаних до обмеженого набору типів гофри. Використовується для різноманітних гарячих напоїв, оскільки має чудову ізоляцію тепла та забезпечує додатковий комфорт при використанні.

«Ми дуже раді, що обидві упаковки, які були направлені на конкурс отримали визнання та нагороди. Ми також вдячні нашим клієнтам, у співробітництві з якими ми створюємо функціональну упаковку. Щороку ми виводимо на ринок нові види, які відповідають сучасному стилю життя і дозволяють споживати їжу та напої там, де зручно споживачам, зберігаючи при цьому всі смаки», – коментує Дмитро Легейда, директор департаменту з продажу нових проектів ТМ FOODinBOX.

×