Пам’ятка для клієнтів

Для укладання типового Договору поставки необхідно: 

  1. Заповнити Договір у двох примірниках. В Договорі необхідно заповнити всі поля виділені жовтим кольором, а саме:
    • назву (найменування) підприємства, установи, організації чи фізичної особи – підприємця;
    • юридичну та фактичну адресу (при наявності);
    • код ЄДРПОУ юридичної особи або ідентифікаційний код (для фізичних осіб – підприємців);
    • індивідуальний податковий номер;
    • номер свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та/або дату та номер витягу з реєстру платників ПДВ/платників єдиного податку;
    • номер банківського поточного рахунку;
    • МФО Банку в якому відкрито рахунок Клієнта;
    • банк в якому відкрито рахунок Клієнта;
    • контактний номер телефону/факс;
    • П.І.Б. посаду особи, що уповноважена підписувати договір від імені Клієнта;
    • адресу електронної пошти (е-mail);
    • сайт або назву інтернет магазину;
    • підготувати копії установчих документів;
    • копію виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
    • копію документа про податковий статус (витягу з реєстру платників ПДВ та/або з реєстру платників єдиного податку тощо. У разі відсутності такого документу допускається надання листа за підписом уповноваженої особи із зазначенням системи оподаткування);
    • копію Статуту або Витяг зі Статуту з повним переліком повноважень особи, яка підписує Договір;
    • копію Положення про філію – у випадку підписання Договору через філію Клієнта;
    • якщо договір від імені Клієнта підписує особа згідно доручення (довіреності) – надати копію доручення (довіреності).
  1. Відправити Договір і копії установчих документів:
    • Отримувач: ТОВ «Компанія «Юнівест Маркетинг»
    • Опис – договір поставки
    • Контакт – …

Документи розглядаються впродовж п’яти робочих днів з моменту передачі.

З питань укладання договору поставки – звертайтесь за телефоном +380444940903, або на електронну адресу sales@foodinbox.ua

Завантажити договір