Пам’ятка для клієнтів
Для укладання типового Договору поставки необхідно:
- Заповнити Договір у двох примірниках. В Договорі необхідно заповнити всі поля виділені жовтим кольором, а саме:
-
- назву (найменування) підприємства, установи, організації чи фізичної особи – підприємця;
- юридичну та фактичну адресу (при наявності);
- код ЄДРПОУ юридичної особи або ідентифікаційний код (для фізичних осіб – підприємців);
- індивідуальний податковий номер;
- номер свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та/або дату та номер витягу з реєстру платників ПДВ/платників єдиного податку;
- номер банківського поточного рахунку;
- МФО Банку в якому відкрито рахунок Клієнта;
- банк в якому відкрито рахунок Клієнта;
- контактний номер телефону/факс;
- П.І.Б. посаду особи, що уповноважена підписувати договір від імені Клієнта;
- адресу електронної пошти (е-mail);
- сайт або назву інтернет магазину;
- підготувати копії установчих документів;
- копію виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- копію документа про податковий статус (витягу з реєстру платників ПДВ та/або з реєстру платників єдиного податку тощо. У разі відсутності такого документу допускається надання листа за підписом уповноваженої особи із зазначенням системи оподаткування);
- копію Статуту або Витяг зі Статуту з повним переліком повноважень особи, яка підписує Договір;
- копію Положення про філію – у випадку підписання Договору через філію Клієнта;
- якщо договір від імені Клієнта підписує особа згідно доручення (довіреності) – надати копію доручення (довіреності).
- Відправити Договір і копії установчих документів:
-
- Отримувач: ТОВ «Компанія «Юнівест Маркетинг»
- Опис – договір поставки
- Контакт – …
Документи розглядаються впродовж п’яти робочих днів з моменту передачі.
З питань укладання договору поставки – звертайтесь за телефоном +380444940903, або на електронну адресу sales@foodinbox.ua